اقامت کرواسی و کسب اقامت اروپا

عدم داشتن اطلاعات کافی، باعث شده است تا اقامت کرواسی و کسب اقامت اروپا برای عده زیادی ناشناخته بماند. کرواسی کشوری در اروپا می باشد با جمعیت 4.2 میلیون نفر که با توجه به سطح کیفیت زندگی ، اقامت در کرواسی میتواند یکی از بهترین راه ها برای کسب اقامت اروپا باشد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با دریافت اقامت کرواسی که در نهایت منجر به کسب اقامت اروپا میشود آشنا شویم.

اقامت کرواسی و کسب اقامت اروپا

دریافت اقامت کرواسی به صورت داعم نیازمند چند مورد می باشد که به صورت خلاصه در ادامه توضیح داده میشود :

  • دلیل موجه: دریافت اقامت کرواسی به صورت دائم نیازمند به یک دلیل محکم می باشد. اگر کسی از طریق اقامت موقت حداقل 5 سال را در این کشور گذرانده باشد به راحتی میتواند برای اقامت دائم اقدام کند. در غیر این صورت، شخص مذکور باید دانشجو یا یک داوطلب کار باشد.
  • مدارک مرتبط: بدیعی است که برای دریافت اقامت کرواسی، مدارکی مانند کپی پاسپورت از تمامی صفحات مهرخورده و همچنین 4 قطعه عکس یکسان پاسپورت ضروری می باشد.
  • شرایط مالی: برای دریافت اقامت کرواسی و در نهایت کسب اقامت اروپا، حتما نیاز دارید تا شرایط مالی خود را برای دولت کرواسی مشخص کنید. برای این کار باید مبلغ مشخصی را در یکی از بانکهای کرواسی داشته باشید. این مبلغ باید معادل مدت زمان یکسال و برای فرد مجرد 270 یورو برای هر ماه، برای فرد متاهل 370 یورو برای هر ماه ، برای خانواده 3 نفره 440 یورو برای هر ماه و به ازای هر فرد اضافه 70 یورو برای هر ماه اضافه میشود. این مدرک یکی از مهمترین مدارک برای دریافت اقامت کرواسی و کسب اقامت اروپا می باشد.
  • بیمه: یکی از مهمترین موارد در کسب اقامت اروپا از طریق دریافت اقامت کرواسی بیمه میباشد. دقت داشته باشید که برای این امر حتما باید دارای بیمه سلامتی از یکی از شرکت های معتبر بیمه در کشور کرواسی باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کسب اقامت اروپا با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید 09129158913


euroeghamat.com/fa/ اقامت ,کرواسی ,اروپا ,دریافت ,بیمه ,یورو ,اقامت کرواسی ,اقامت اروپا ,دریافت اقامت ,یورو برای ,برای دریافت ,دریافت اقامت کرواسی ,برای دریافت اقام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عباسعلی اقدامی エグダミ先生 آریولند autoposter اموزشی zahra-hamedani پایگاه خبری مجلس انقلابی اجناس فوق العاده